Usługi serwisowe FAKRO

Правілы прадастаўлення бясплатных запчастак

У мэтах эканоміі часу рэкамендуем заказваць бясплатныя запчасткі да вокнаў для даху FAKRO, непасрэдна звярнуўшыся ў тэхнічны аддзел кампаніі FAKRO. Вы таксама можаце замовіць запчасткі праз камерцыйнага прадстаўніка кампаніі FAKRO або праз дылераў, але ў гэтым выпадку тэрмін апрацоўкі заяўкі і атрымання запчасткі павялічацца.

1. Дадзеныя ўмовы распаўсюджваюцца толькі на мансардныя вокны вытворчасці FAKRO. Для іншых прадуктаў FAKRO дзейнічаюць стандартныя ўмовы гарантыі. Умовы акцыі не распаўсюджваюцца на нестандартную прадукцыю, вырабленую па індывідуальнай замове. У выпадку, калі прадукцыя мае нестандартныя памеры, колер або шклопакет, то запчасткі набываюцца праз дылера.

2. Запчасткі прадастаўляюцца бясплатна да ўсіх мадэляў вокнаў FAKRO (па мадэлям, знятым з вытворчасці да 01.03.2007 г., пытанне вырашаецца індывідуальна).

3. Бясплатнай замене падлягае ўсякая запчастка, акрамя аконнай скрынкі і створкі, якія з'яўляюцца не запаснымі часткамі, а вузламі з неразборных элементаў. Для мадэляў FTS-V U2, вырабленым да 01.07.2012, другі контур ушчыльнення не прадастаўляецца па ўмовах бясплатнага тэхнічнага сэрвісу, так як вокны FTS-V U2 да 01.07.2012 стандартна камплектаваліся толькі адным контурам ўшчыльнення. Дадатковы контур ушчыльнення набываецца асобна праз дылераў па жаданні кліента.

4. Пры неабходнасці замены шклопакета бясплатна атрымліваюць толькі стандартныя шклопакеты U2, U3, U5, U6, U8, L3, пры гэтым тэрмін пастаўкі шклопакетаў U5, U6, U8 і L3 залежыць ад іх наяўнасці на складзе. Для атрымання бясплатнага шклопакета патрабуецца падаць фота пашкоджанага шклопакета і інфармацыю з ідэнтыфікацыйнага шыльда акна, размешчанага ў правым верхнім вугле з тарца аконнай створкі. Для вызначэння мадэлі акна нам неабходная альбо копія квітанцыі аб куплі, альбо фота, зробленае такім чынам, каб была бачная маркіроўка мадэлі.

5. У выпадку немэтазгоднасці рамонту акна тэхнічны спецыяліст кампаніі ФАКРО пакідае за сабой права прапанаваць замену вокнан за кошт заказчыка.

6. Магчымыя варыянты прадастаўлення заяўкі на атрыманне бясплатных запчастак:

  •  афармленне заяўкі on-line.

7. У заяўцы неабходна ўказаць:

  • назву і колькасць пашкоджаных элементаў у адпаведнасці з дэталізаваным малюнкам вокнаў FAKRO;
  • фота пашкоджанай запчасткі і металічнага шыльда, размешчанага ў правым верхнім вугле з тарца аконнай створкі;
  • максімальна поўныя кантактныя дадзеныя заказчыка;
  • пажаданы спосаб атрымання (у адпаведнасці з пунктам 9 гэтых правілаў).

8. У тэрмін да сямі рабочых дзён тэхнічны аддзел кампаніі ФАКРО разглядае атрыманую заяўку, фарміруе заказ і інфармуе заказчыка аб яго гатоўнасці па кантактных дадзеных, названым у заяўцы (па тэлефоне ці электронным адрасе);

9. Умовы атрымання бясплатных запчастак у адпаведнасці з дадзенымі, указанымі ў заяўцы:

  • заказаныя запчасткі можна атрымаць самастойна на цэнтральным складзе кампаніі ФАКРО ў Беларусі ў Мінску;
  • па папярэднім узгадненні у камерцыйнага прадстаўніка ФАКРО.

10. Прадастаўленне бясплатных запчастак не замяняе гарантыйныя ўмовы, прадугледжаныя на вокна FAKRO, а дапаўняе іх. Дадзеныя ўмовы таксама дзейнічаюць як падчас гарантыйнага тэрміну, так і пасля яго заканчэння.

11. Работы па замене бясплатна прадстаўленай запчасткі ажыццяўляюцца сіламі заказчыка і за яго кошт (за выключэннем сітуацыі, калі дадзены выпадак трапляе пад стандартныя ўмовы 5-ці 10-гадовай гарантыі ФАКРО, г.зн. з'яўляецца схаваным заводскім бракам).

 12. Кампанія ФАКРО абавязваецца выкарыстоўваць інфармацыю пра заказчыка, указаную ў заяўцы, выключна ў мэтах прадастаўлення поўнага тэхнічнага сэрвісу, не выдаваць і не перадаваць яе трэцім асобам.